Sănduţa

Dacă e un lucru pe care ador să îl fac la nesfârşit, acela e să zâmbesc! Şi zâmbesc… mult!

Liberă să fiu fericită!

Scrie un comentariu

07:07 Alarma! Bună dimineața! 

Am deschis larg ochii iar primul gând rostit cu glas tare a fost: ”Gata ajunge, tu nu ești așa!”. 

În acea dimineață mi s-a facut dor de copilul din mine, de alintata tatei, de zâmbetul de pe fața mea. De copilul plin de viață care a devenit o femeie plină de nebunie.

colorful_balloons_2-wallpaper-2880x1620

În prima oră din acea zi am gustat din cea mai bună cafea care m-a readus la viață, am văzut cel mai stălucitor soare și cel mai frumos început de toamnă. O toamnă în care am reînviat și am început să mă bucur de azi, pentru că mâine oricum știu că va fi bine J. Atunci tot a căpătat culoare și multă savoare!

O zi obișnuită.. dar pentru mine ziua primului început. Un început de viață fără limite.

Coelho în Alchimistul scria: “Când îţi doreşti ceva cu adevărat, tot Universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău.” Iar eu în acel început mi-am dorit să fiu fericită.

Da, am realizat că sunt: Liberă să fiu fericită!

Lasă un comentariu